Barry Callebaut Chocolade
In november 2019 werd de Internationale Marketing Meeting in de gebouwen van het chocolademuseum "Chocolat Nation" op het Astridplein opgevrolijkt met een teambuilding-workshop in 2 delen. Het eerste deel werd na de middaglunch opgestart : Bespreking van het ontwerp, de kleuren van het logo. De internationale deelnemers staken zich in witte pakken en de basis werd gezet op de 18 doeken. Na 80 min. ging de vergadering verder. Ondertussen konden de doeken indrogen. Na het avondeten kwam het échte creatieve werk op gang : het weergeven van de klanten (minder tevreden, neutraal en heel tevreden klanten), de 18 deelnemers werden ook in het doek verwerkt op een ludieke manier. Het werk hangt ondertussen in de zetel in Wieze.
Een fantastisch moment als al de kleine doekjes samen werden gelegd. Daar lag het knappe werk! Een teambuilding die altijd zijn sporen zal achterlaten in de gangen van de zetel. Bedankt aan het toffe internationale team.
Voertaal : Engels
Bedankt voor het vertrouwen!
Een fantastisch moment als al de kleine doekjes samen werden gelegd. Daar lag het knappe werk! Een teambuilding die altijd zijn sporen zal achterlaten in de gangen van de zetel. Bedankt aan het toffe internationale team.
Voertaal : Engels
Bedankt voor het vertrouwen!